Beoordelingen van Wokamor Gouda

Recente recensies

5.0
Rob van Dam
gisteren

heerlijke babi pangang

Dogterom
30 mei 2023

Uitstekend

Yvonne Tak
30 mei 2023

Niks te verbeteren .. had besteld voor 18.00 uur en had het al 10 min. Voor tijd in huis. Het eten was echt ook heel warm Maar weer top gegeten !!

Yet
29 mei 2023

Echt ik had warm eten en woon best ver van jullie vandaan. En het was heerlijk ,ik had wok en super lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
27 mei 2023

Zoals altijd weer echt genieten. Fantastische smaken en zoals altijd echt vers! Kortom, dit was weer een avondje genieten van heerlijke sushi!

Michiel
27 mei 2023
N.van den Hoonaard
26 mei 2023

Eten was lekker, op tijd bezorgd, bezorger vriendelijk .

Anita
26 mei 2023

Helaas kreeg ik mini loempia's zonder chili saus. Niet echt lekker. De wok maaltijd was goed.

Fiona
25 mei 2023

Altijd lekker en vers! Fijn dat je hier een groot product assortiment hebt, zodat er voor ieder wat wils is!

Marchel
23 mei 2023
Patrick
21 mei 2023

Topkwaliteit sushi, heerlijk vers en geweldige smaak!

Yvonne Tak
17 mei 2023

Voor de 2e keer voor mijn ouders besteld Ze zijn om en gaan jullie bij iedereen aanbevelen ze hebben genoten.. 1e bestelling precies op tijd en vandaag zelfs 10 min te vroeg hahaha geweldig hoor ga zo door ..

V Smit
15 mei 2023
Jolanda
14 mei 2023
Dorine
14 mei 2023

Heerlijk zoals altijd!

Rob van Dam
10 mei 2023

TOP ZOALS WE GEWEND ZIJN

X
7 mei 2023

Zoals al jaren bestel ik van hier. Lekker en snel bezorgd.

Asmae
4 mei 2023

Lekker vers!

Dennis
2 mei 2023

Perfect op tijd en was bijzonder lekker!!

Fred van den Berg
1 mei 2023

Op het toch al smakelijke wokmenu had ik enkele specifieke wensen meegegeven. Deze wensen zijn werkelijk perfect opgevolgd en daarmee een nog smaakvollere maaltijd! Bovendien een zeer accurate bezorging! Chapeau Wokamor! De volle 5 sterren ruimschoots verdient!

Jet
29 april 2023

Niks nergens wat op aan te merken, eten heerlijk ,vers en bezorgen top!

Adinda
25 april 2023

2 wok gerechten opgehaald bij wokamor. 1 wok gerecht was volgens bestelling bereid met de zoetzure saus. De tweede wokgerecht met de knoflooksaus hadden ze de verkeerde saus erin gedaan ( smaakte alleen naar zoetzure saus) waardoor het hele wok gerecht vies smaakte. Waarschijnlijk hebben ze de pan waarin ze de wokgerecht hebben bereid niet schoongemaakt waardoor de saus van de eerste wokgerecht ook in de tweede wok gerecht was gekomen. Graag hierop letten ivm de tweede wokgerecht weg gegooid is. Was zonde van mijn geld.

S.vermeulen
15 april 2023
Janneke brak
13 april 2023

Snel bezorgd erg lekker

Rob van Dam
13 april 2023

alles weer prima alleen de cashnoten en pitten ontbraken

Anita
12 april 2023
Davor Rukavina
11 april 2023

Groot besteld en betaald, normaal gekregen. :(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
7 april 2023

Goeie kwaliteit sushi en lekker vlot bezorgd

Rogier
3 april 2023

Voor de eerste keer hier besteld en we hebben genoten!! Je kunt zelf aangeven welke groente je in de wok wilt hebben, ideaal. De normale portie is al een behoorlijke hoeveelheid en het was ook goed gevuld. De smaak was TOP! De bezorger was ook erg aardig en heeft zelfs bezorgd bij ons vakantiehuis op het Landal park 😊 Al met al een dikke aanrader!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob van Dam
30 maart 2023

was weer top

Coco
29 maart 2023

Supersnelle bezorging en grote porties (wok normaal)

Damien
27 maart 2023
H.T. van Reenen
26 maart 2023
Chantal
22 maart 2023

Het eten was heerlijk, goed warm en komt altijd op tijd. Goed aan te raden!

Dorine Stoppelenburg
20 maart 2023

Super lekker en goed eten. Altijd op tijd bezorgd!

Amber
18 maart 2023

Super lekker en goed gevuld met veel groente en kip, en de bezorger was erg aardig en mooi op tijd!

Gilianne Verwig
18 maart 2023

In het wokgerecht met de pindasaus is de kip vergeten waardoor we een vegetarisch gerecht kregen, echter wel betaald voor de kip. Verder waren de stukken ui en broccoli erg groot. Smaak was goed en snelle bezorging.

Bulthuis
16 maart 2023

Tonijn was pezig

Vincent henny
14 maart 2023

Netjes op tijd bezorgd warm en fresh genoten 🍜👍

Jake
13 maart 2023
Ghieta
11 maart 2023
Piet Prosman
11 maart 2023

De beste sushi die wij gegeten heb. Ik bestel het nergens anders meer. Echt top kwaliteit. Altijd vers

Giah
10 maart 2023
Yvonne
9 maart 2023

We hebben erg lekker gegeten!

Stubbe
6 maart 2023

Gewoon lekker en goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nick
4 maart 2023

Wokamor is top. Eten is altijd goed van kwaliteit en warm bij bezorging. Bezorging is zeer stipt, kan de klok op gelijk worden gezet. Topzaak, aanrader!!

Rianne
2 maart 2023

Supersnel, compleet en heel lekker!

Damien
26 februari 2023
Steven
26 februari 2023

Was weer heerlijk, helaas wel kleinere saus bakjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roos den Bode
23 februari 2023

Wij bestellen hier regelmatig. Altijd perfect! Keurig optijd bezorgd en kwaliteit is geweldig!

Schouten
18 februari 2023
rene
18 februari 2023
Sandra
17 februari 2023
Mirjam
13 februari 2023

Gewoon ontzettend lekker!

Rachid
12 februari 2023

Echt een aanrader, smaakte super heerlijk en vond het echt lekker 🤤😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sander Geerdink
12 februari 2023

Lekker eten en snel bezorgd!

Jolinda van der Wolf
10 februari 2023

Top!

Roger
5 februari 2023

Erg lekker, goede ingredienten en snel gebracht! Aanbevolen.

Eleni
4 februari 2023

Super service! Telefonisch goed bereikbaar ,ik had en vraagje erg duidelijk en hulpzaam! En eten lekker belangrijk:)

Sabine
27 januari 2023

Heerlijke verse sushi, goede smaken en bereid op bestelling.

Johanna
26 januari 2023

Heerlijk vers. Fantastische smaak.

Dorine
22 januari 2023

Heerlijk!

Rob v Dam
19 januari 2023

Toppie

Jarno
15 januari 2023
Donna
14 januari 2023

Snel en heerlijk, zoals altijd👍

Kathy
13 januari 2023

Lekker zo als altijd

Jolinda Graafland
12 januari 2023

Snel bezorgd. Goede kwaliteit. Heerlijk vers!

Ali
9 januari 2023

Snel bezorgd, lekker eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kris
4 januari 2023

Was weer lekker, ontzettend smakelijke sushi en de wok was ook erg goed!

AH
1 januari 2022

kortweg uitstekend en goede prijskwaliteit

Erik van Roessel
28 december 2022

Opnieuw geen stokjes (of bestek) meegeleverd terwijl ik hier uitdrukkelijk om had gevraagd. Staat ook met grote letters op de bon. Dit is helaas niet de eerste keer. Ik doe mijn best voor jullie (geen thuisbezorgd), ga dan ook goed om met mijn bestelling aub. Eten zoals gebruikelijk prima.

Karin
20 december 2022

Goede kwaliteit eten, aardig personeel en bezorgen z.s.m.

N
20 december 2022
Mirjam
18 december 2022

Weer heerlijk gegeten. Ondanks de kou buiten, was het eten heel warm. Bezorging binnen 40 minuten.

Peter
15 december 2022
N
12 december 2022

Het was super lekker en snelle berzorging maarja ik woon om de hoek

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

laura
8 december 2022

binnen 20 min bezorgd, lekekr eten

Gerben
7 december 2022

Er zat cola bij in plaats van loempia’s. Die cola had ik niet besteld.

Tajsan
3 december 2022
Mirjam
3 december 2022

Prima op tijd geleverd. (Had ruim van tevoren besteld) eten was heerlijk.

Dominika
29 november 2022

In de knoflook saus kan wat minder knoflook toegevoegd worden. Deze keer zat zo veel knoflook dat dit was bijna niet te eten.

Yas
21 november 2022

Heerlijk zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
20 november 2022

Jammer dat jullie telefonisch niet bereikbaar waren met bestelling plaatsen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

GTuinhout
20 november 2022
J
13 november 2022

Deze keer wat teleurgesteld. Saus droop uit de bakjes. Wok pepersaus wel erg pittig. Bakjes kleiner. Prijs hoog voor de hoeveelheid.

Hans.huiskes@hotmail.com
12 november 2022
Pieter van gent
12 november 2022

Kregen zelfs lekkker flesje wijn. Heerlijke sushi

Astrid
6 november 2022

Heerlijk zoals altijd. Alleen jammer dat we nooit de gebakken rijst erbij krijgen, dit vragen we altijd maar we krijgen altijd gewone witte rijst erbij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dorine
4 november 2022

Was weer heerlijk

Donna
30 oktober 2022
Mirjam
23 oktober 2022

Heerlijk gegeten.

Charlotte
21 oktober 2022

Top, mega lekker! Zowel de wok als poke bowl

Harskamp
20 oktober 2022

Het was weer heerlijk, goed heet en goede hoeveelheid.

E
16 oktober 2022

Bestelling geplaatst en het was er sneller dan ik had verwacht (nog geen 20min). En de smaak/kwaliteit was precies zoals ik gewend ben van wok amor, PERFECT en heerlijk👌 en ook belangrijk het was heet! dus niet koud!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

student
14 oktober 2022

Ik krijg altijd studenten korting en nu opeens niet meer nou ja bij de een wel en de andere niet ja door de inflatie ja heb ik ook last van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

J v a
7 oktober 2022
Jan v
4 oktober 2022

Prijs voor de en wok is een stuk duurder geworden. We zullen minder vaak een bestelling doen als voor heen

Rob van Dam
30 september 2022

was weer toppie

Yvonne Tak
30 september 2022

Was weer super lekker en vooral erg warm heerlijk gewoon .. de bezorger zei zelfs sorry het is zo druk (hij was nog geen 10 min later)

Paul Koudstaal
29 september 2022

Snel en superlekker!

Hanny
29 september 2022
Mannon
24 september 2022

Heerlijke wok ! Eigenlijk is alles super lekker al heel vaak besteld echt top !! Een aanrader

Ellen
23 september 2022

Er was wat mis gegaan in de keuken en daar werd keurig over gebeld of dit erg was door een vriendelijke medewerker. Vriendelijke bezorger wees er meteen op bij bezorging dat het Wokgerecht niet bij de levering zat en wees op het nummer dat we moesten bellen. Bleek dat een 2e bezorger al onderweg was. Hebben weer heerlijk gegeten

Leusink Gerda
17 september 2022

Heerlijk eten, was misschien wat warmer nog fijner maar blij met eten waar ook heerlijke groenten bij zijn. Bestel graag weer bij jullie!

Jessica
16 september 2022

In de middag al besteld zodat we in de avond op tijd konden eten ivm verjaardag. Half uur na bestel tijd nog geen eten. Gebeld, zou de deur al uit zijn. Afstand is hooguit 10 minuten, maar duurde nog eens een half uur. Gewoon de bestelling vergeten? Geen excuus. Teleurstellend en niet gewend van wokamor.

Anoniem
12 september 2022

Super lieve mensen en Heeeeerlijk wok & sushi gegeten voor herhaling vatbaar👌🏼

Jacky
10 september 2022

Heerlijke gerechten zou iets pittiger kunnen. Super snelle vriendelijk bezorging. Zeker voor herhaling valt baar

Ghieta
8 september 2022

Het was heerlijk!

Rob
3 september 2022

Wederom heerlijk

Irmgard Rijn-Broekhuijzen
1 september 2022

Top kwaliteit en prijsverhouding

Samira
26 augustus 2022

Ik bestel en eet vaker bij jullie. Helaas was deze keer de noedels te erg gekookt waardoor deze te zacht en papperig was.

Rob van Dam
26 augustus 2022

top

Tesser
25 augustus 2022
Said
24 augustus 2022

Eten Was nog goed warm, had voor extra garnalen betaald maar dit zag ik niet terug

Sacha
21 augustus 2022
AH
21 augustus 2022

prima op tijd en goed op temperatuur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
18 augustus 2022
H.T. van Reenen
17 augustus 2022

De Chicken Terriyaki was heerlijk, maar er had wat meer saus bij gemogen. De Babi Pangang was perfect en smaakte heerlijk.

Roos den Bode
17 augustus 2022

Altijd helemaal perfect. Netjes op tijd, warm en heerlijk!

NN
12 augustus 2022
Marian
11 augustus 2022

Je krijgt wat je verwacht👍

Ilse
5 augustus 2022
Fam Kraai
31 juli 2022

Ondanks we bestelden rond etenstijd stond het binnen een half uur bijons op tafel. Het was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob van Dam
26 juli 2022

Top zoals altijd

Jess
22 juli 2022

Het was weer erg lekker zoals altijd. Wel jammer dat ze dit maal de broccoli in enorm grote stukken erin hebben gedaan met een groot stuk stronk eraan. Dit was nog rauw in het midden.

P.A. van Lier
22 juli 2022

Alles scheef in de zak. Lekkende salade.

Daphne
19 juli 2022
Richard
18 juli 2022

Was weer heerlijk!!!

Linsey
17 juli 2022

Altijd lekker! Zeker een aanrader : geflambeerde zalm cheese maki en zalm avocado maki!

Nika
16 juli 2022
Rib
15 juli 2022

Wederom is er wat mis gegaan met de bestelling. In plaats van de loempia’s kregen we iets heel anders. De pokebowl en de wok waren prima, maar die fouten word ik zat. Weet niet of ik nog vaker ga bestellen.

John
11 juli 2022

Het verkeerd bezorgde eten was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne Tak
11 juli 2022

Kwamen terug van een weekend racen op Zandvoort had besteld en waren echt zo snel met bezorgen was nog heel erg heet en super lekker gegeten TOP !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul Koudstaal
8 juli 2022

Heerlijk gegeten!

Annemarth Fokker
7 juli 2022

Het eten is snel, goed en lekker maar iedere bestelling gaat er wel iets mis. De eind contolle mag wat strakkers Dit keer was de wasabi bij de sushi vergeten, bij de vorige bestelling was een salade geheel vergeten.

Gunther Gehlich
6 juli 2022

Prima

Jen
1 juli 2022

Wok smaakt goed,genoeg groente en kip. Keuze op menu is beperkt doordat er veel uitverkocht is. Gestoomde rijst is er wel,maar geen gebakken rijst..

Jacqueline
29 juni 2022

Sneller bezorgd dan we dachten en weer lekker!

Rob van Dam
29 juni 2022

was wederom top

Korevaar
28 juni 2022

Snel, warm en vers!

Mariska
25 juni 2022

De sushi was klef en zompig door de saus die er overheen gekwakt was en waarschijnlijk al even had gestaan. Het wokgerecht was goed warm maar te ver doorgekookt en dus een grote kleffe brij. De bezorgtijd was 80 minuten.

D
25 juni 2022
Hepziba
22 juni 2022

Heerlijk eten en veel originele keuzes. Wordt in goede conditie aangeleverd en met uitzonderlijke service

Rob van Dam
19 juni 2022

Zoals altijd top warm snel bezorgd

hayat el mahjoubi
16 juni 2022

heel veel groente en nauwelijks vis

Flo
14 juni 2022

Top kwaliteit! (Sushi wraps)

Ron
13 juni 2022
Jamal Y
12 juni 2022

Prima zoals het hoort

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Femke
11 juni 2022

Altijd goed! Ik bestel hier regelmatig. De udon noodles met kong bao spicy saus zijn mijn favoriet!

Jordy Van nimwegen
9 juni 2022

Het was weer uitstekend! Ga zo door :)

Gunther
8 juni 2022

Bestelling was meer rijst dan vlees. Had zelfs groot besteld. Duur pakje rijdt in dit geval

Een Chinees
7 juni 2022

Was weer geniaal, had het zelf niet beter kunnen maken!

Barnita
6 juni 2022
Mien
6 juni 2022

Wok was erg zout, verder geen smaak, ik proefde alleen soyasaus, geen teriyaki

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
5 juni 2022

18.18 uur bestelling geplaatst. 19.50 uur wordt eindelijk het eten bezorgt….. koud…. Slager te druk is om kwaliteit te waarborgen, dan is het handiger de klanten te bellen en te informeren. Dan is het hun eigen keus. Heel lang wachten en koud eten of toch elders bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rene
5 juni 2022

Ondanks dat jullie het bizar druk hadden, eten super en met liefde gehaald ipv gebracht. Hoop dat jullie er één of twee op de gekte gedronken hebben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marina
5 juni 2022

Bij één gerecht zat geen groente en het duurde langer dan een uur voordat we het kregen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mans
5 juni 2022

- Verkeerde gerecht geleverd: Wok met vis en zoetzure saus besteld, maar kwam met Teriyaki saus. - Mini Snack Box zou volgens menu 6 mini loempia's en 2 aardappelkoekjes bevatten, maar hiervan ontbraken 2 loempia's. - Kwaliteit was verder prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D
4 juni 2022
Sandra
31 mei 2022

Heerlijk eten en supersnel bezorgd

Emmy Hamersma
26 mei 2022

Heerlijke sushi! Altijd zeer tevreden :)

aurora
25 mei 2022
Leonie
24 mei 2022

Top zoals altijd, maar zoo jammer dat de gember er niet bij zat. Altijd als je gember, wasabi en sojasaus aanvinkt, ontbreekt er wel iets. Dat is het enige minpunt.

Rob van Dam
24 mei 2022

De enige opmerking die ik heb is dat er erg veel baby mais kolfjes in zaten.

Angelique
22 mei 2022

Na enige tijd wachten, toch even gebeld hoe lang het ging duren. Het bleek dat onze bestelling bij iemand anders beland was. Kan gebeuren… Onze bestelling werd opnieuw gemaakt en met extra sushi en twee flesjes wijn keurig bezorgd. Prima service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul Koudstaal
20 mei 2022

Superlekker eten, snel bezorgd.

Gunther
18 mei 2022

Geen opmerkingen, is en was bijzonder lekker. Voor herhaling vatbaar.

Rob van Dam
18 mei 2022

was weer top heerlijk warm en snel bezorgd

Carolien
17 mei 2022

Altijd goed!!

Daphne
14 mei 2022
Sami Salami
13 mei 2022

Net als altijd snel bezorgd en top bezorgers, altijd de beste plek om te bestellen als je hoge kwaliteit en goed geprijsd eten wilt!

van Driel
8 mei 2022

Goede kwaliteit en altijd snel en vriendelijk bezorgd, topper!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

I. Captein
5 mei 2022

Altijd goede kwaliteit

Loes
5 mei 2022
Ayten
2 mei 2022

Willen jullie aub contact met mij opnemen over bovenstaande bestelling?

Jolanda
28 april 2022
A
28 april 2022

Top

Samantha
26 april 2022

We hebben weer genoten van een heerlijke zelf samengestelde wok. De bezorging was supersnel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A de Jong
24 april 2022

Saus te dun !!!!!!!!

elise stikkelman
19 april 2022

Helaas was de sushi van afgelopen zondag niet lekker. De vis die erin zat zorgde voor een nare bijsmaak. Mijn vriendin werd er ook niet lekker van, Ik zelf heb er weinig van gegeten en besloten om wat er over was weg te gooien. Dat vond ik wel zonde van de maaltijd. Meestal ben ik erg tevreden. Elise Stikkelman.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Debbie
18 april 2022

Zoals altijd stipt op tijd en ontzettend lekker!

Roos
18 april 2022

Was weer heerlijk. Keurig op tijd, vriendelijke bezorger en nog stomend heet. Tot de volgende keer!

Carolien Serno
15 april 2022

Altijd lekker. Netjes op tijd kunnen ophalen.

Michiel
15 april 2022

Beiden waren zoals altijd perfect!

Steven
11 april 2022

Normaal gesproken altijd super tevreden, deze x zat de polemiek volledig door elkaar in de bak, ook de sushi was minder dan gewend. Ook zou ik gratis loempia’s krijgen omdat er vorige x wat fout gegaan was, maar ook dit dat er niet bij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michiel
31 maart 2022
Leon
26 maart 2022

Pokebowl hadden weinig andere smaak dan de saus. Overigens de verkeerde saus. De buritas waren koud en taai. Zeker niet de kwaliteit die we voorheen mochten genieten.

Sabine
26 maart 2022

Goede verse smaken. Erg lekker

Margriet
19 maart 2022
Annelies
19 maart 2022
Mayken Prosman
19 maart 2022

De jongens van het bezorgen altijd erg vriendelijk, maar denk dat ze wel te hard fietsen, wat de toppers van de sushi zit vaak tegen het deksel of komt zelfs er tussen uit. Dat vinden we jammer

Nabila
16 maart 2022

Het eten werd snel bezorgd. Alleen was de wok helemaal ondergedompeld in saus waardoor de rijst niet lekker meer was.

Geert
13 maart 2022

Heerlijke Verse ingrediënten. Snelle en Vrolijke verzorging!

Femke
13 maart 2022

Altijd snel en lekker warm! De udon noodles zijn mijn favoriet met kong bao spicy saus!

Yvonne Tak
12 maart 2022

Mooi op tijd eten was nog lekker heet smaak zoals altijd super !!

Richard
11 maart 2022
Fedra
6 maart 2022
Bibelot
6 maart 2022
Michiel
6 maart 2022

Wij bestellen hier bijna wekelijks sushi omdat de kwaliteit echt top is! De warme snacks komen ook altijd warm en nog knapperig aan. Echt veruit de beste sushi van Gouda👌

J
6 maart 2022
Joy
5 maart 2022
J
2 maart 2022
D
28 februari 2022
M
27 februari 2022
Michiel
27 februari 2022

Zoals altijd helemaal top! De bestelling komt op tijd en helemaal vers aan.

Joep Hendriks
26 februari 2022

Fried rice is not fried at all. Kung Pao tastes weird.

Roxane Kortland
20 februari 2022
Dominika
20 februari 2022
Miryam
14 februari 2022

Altijd lekker eten en snel bezorgd!

Dominika
14 februari 2022
Paul Koudstaal
11 februari 2022

Alles weer naar verwachting!

Ferry W
8 februari 2022

Zoals altijd weer heerlijk eten en snel bezorgd. De rode curry was goed pittig!

Fedra
4 februari 2022
Ebdon
3 februari 2022

Eten smaakte lekker (de zwarte peper saus bij anderen gegeten en het is niks vergeleken met wokamor). Biefstuk was een beetje droog. Bezorging was snel en de bezorger heel vriendelijk.

Steven
3 februari 2022

Besteld voor 18:00, bezorgtijd 18:01 hulde en wat was de pokebowl perfect! Pittige mayo dressing ook echt top

Anoniem
31 januari 2022

Eten was heerlijk. Bezorging precies op tijd. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A
28 januari 2022
Kath
27 januari 2022

We hadden tegen 5 uur de bestelling geplaatst dat die om 18.30 zou komen. En die kwam pas 18.50 uiteindelijk aan...

David
27 januari 2022

Onze veggie pokebowls waren heel lekker maar onze tas zat vol met de wasabi sausje, dus alles was vies en geen meer sausje voor onze eten. Ook ontbrak deze keer de sauja sausje. Ik heb dit meredere keren al besteld en was tevreden met de kvaliteit, dus vandaar dat ik toch 4 sterren heb gegeven

D
22 januari 2022
De geus
17 januari 2022

Makkelijk bestellen, heel vers, goede hoeveelheid! Tip: minder plastic

Femke
16 januari 2022

Het was heerlijk!!!

Suus versloot
14 januari 2022

Zeer tevreden ook over de bezorger

Linsey
11 januari 2022

Geen verbetering nodig. Eten was heerlijk, bezorging netjes optijd. Aanrader

F.G.A. van den Berg
10 januari 2022

Dit keer nog al war stukjes bot in het kippenvlees en de wraps waren helaas bijna koud. Deze hebben we op moeten warmen in de magnetron.

Babette
10 januari 2022
Anahita
8 januari 2022

heerlijke wok!

anoniem
4 januari 2022

Lekker snel

Ellen
2 januari 2021

Heerlijke babi pangang zoals altijd en snel bezorgd

Lenny
25 december 2021

Het was heerlijk 🥰 Nog bedankt voor de fles ! Heel attent Fijn kerstfeest 🎄🎅🏻

Isa
24 december 2021

Supersnel bezorgd en warm

A. Klaasse
22 december 2021
D
18 december 2021
H van Reenen
14 december 2021
Michiel
13 december 2021

Beiden waren weer top! Erg lekker gegeten, zeer goede kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
12 december 2021
Thomas
5 december 2021
Annelies
5 december 2021
Paul Koudstaal
4 december 2021

Alles zo lekker!! En snel bezorgd.

Wendy
28 november 2021

Altijd op de afgesproken tijd en de.warme gerechten warm en alles is heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aart
28 november 2021
Sven
28 november 2021

Laatste twee keer geen soja saus bij de pokebol gekregen. Eerst dacht ik dat het een foutje was maar blijkbaar is dit standaard geworden. Wel een groot gemis bij de pokebol.. Voortaan even mee bestellen👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N
28 november 2021
Fedra
28 november 2021

Altijd super kwaliteit eten en snelle (of op afgesproken tijd) bezorging. Echt een top restaurant!

J
27 november 2021
Roxane
27 november 2021

Het eten was als altijd heerlijk. Er was iets mis gegaan met de bestelling maar dat werd meteen en snel gecorrigeerd

Mayken Prosman
27 november 2021
Joyce
27 november 2021
Richard
27 november 2021
Anoniem
25 november 2021
H.L
21 november 2021

Wok was warm en weinig smaak aan. De shushi was helaas ook warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amal
21 november 2021

Goed gevulde en smaakvolle wok daarbij was de levering sneller dan gepland.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D
20 november 2021
H. van Reenen
17 november 2021

De Babi Pangang smaakte heerlijk en de bestelling werd keurig iets voor de afgesproken tijd bezorgd.

Michiel
13 november 2021

De kwaliteit is alsof je het in een restaurant vers geserveerd krijgt. Echt top!

Linsey
12 november 2021

Ik had mijn bestelling wegens werk vroeg gezet maar naar 30 min van de afgespeeld tijd niets. Ik moest zelf bellen om te horen dat mijn bestelling daar nog was. Na mijn belletje stond de bezorger binnen 10 min aan de deur. Er mag wel beter gecommuniceerd worden. Als ik de bestelling later wil plaats ik het wel op een later tijdstip. Jullie hadden op zijn minst kunnen bellen!

Anoniem
8 november 2021

Heerlijk als altijd en een hele vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E.C.
7 november 2021

Snel, lekker, betaalbaar. Goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
4 november 2021

Heerlijke maaltijden en stipt op tijd bezorgd. Het zou alleen wel handig zijn zodra je een persoonlijk account zou kunnen aanmaken waardoor je niet telkens bij een bestelling weer je adresgegevens in moet geven en bovendien kan je dan ook je favoriete bestellingen opslaan en heb je zicht op je spaarpunten etc. groet, Fred

Satish Dhulipala
2 november 2021
Marcel
31 oktober 2021

Prima op tijd ; vriendelijke bezorger en heerlijke sushi gegeten. “Kakelvers” en goed verzorgd

Anoniem
30 oktober 2021
Sima
29 oktober 2021

Was lekker, alleen we hebben wel precies een uur moeten wachten op onze bestelling. Dat vonden we erg lang. Gebeld en te horen gekregen dat er maar 1 bezorger was. Kan gebeuren natuurlijk, maar het is wel jammer dat dit niet beter georganiseerd is.

Liesbeth
29 oktober 2021

Is dat je bij het bezorgen een ster moet geven voordat je een beoordeling kan geven. Geen enkele ster, bestelling werd bezorgd op een ander adres, straat verder op. Is dat ze hebben gebeld en gezegd dat er verkeerd is bezorgd anders hadden we niets ontvangen.. kies je voor bezorgen moet je nog zelf je bestelling ergens anders ophalen, beetje jammer.

Michiel
24 oktober 2021

We hebben alle sushi restaurants geprobeerd in Gouda en de Wok Amor is veruit de beste!

Angelique
18 oktober 2021

Garnalen zaten in te dikke deeg waren niet lekker

Roel Pots
17 oktober 2021

De hele procedure verliep positief. Er werd zelfs nog iets nagebracht, dat per abuis niet bij de hoofd bestelling zat en daar hoefden we zelf niet achteraan. Compliment!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
15 oktober 2021

Hele snelle bezorging

Chris
13 oktober 2021

Specialiteit van de kok. Zeevruchten met zeer pikante rode kerrie saus, , die was heeeerlijk :-P

Sab
10 oktober 2021

Heerlijke sushi + wok! Goede service. Alles gekregen wat we besteld hadden en alles was op tijd klaar! Ik ga hier zeker nogmaals bestellen.

C
9 oktober 2021
Michiel
9 oktober 2021

Wij bestellen zeer regelmatig bij Wok Amor en zijn erg tevreden. De beste sushi van Gouda!

Fam van den Bergh
7 oktober 2021

Fantastisch eten en snelle levering. Aanrader en zal vaker bestellen,

Dominique
4 oktober 2021

Ik had sushi besteld en die viel wat tegen. Het leek of de tonijnsashimi niet heel vers meer was. De rijst van de grote maki was wat droog. En ik had tweemaal gember besteld die er niet bij zat. De wok van de kinderen was overigens wel lekker.